Dags för fredagsmys

Hej hej! Mår mycket bättre idag, inte i toppform, men mycket bättre. Var utanför dörren idag första gången sen i måndags, duschade första gången sen i måndags också...Haha illa! Men har varit så däckad, har inte ens orkat tänka på det. Tog en lååång, varm dusch sen tog jag hand om fötterna med fotbad och så. Nu ska jag måla naglarna. Behöver piffa upp mig lite efter att ha varit så ofräsch. Medan naglarna torkar får det bli lite plugg. För sen börjar ju Idol om en timme. Undrar vem som åker ikväll...Jag tycker det är på tiden att Rabih packar sina väskor och sticker. Honom har jag fått nog av nu. Han låter ju preeeciis likadant varje gång han sjunger, oavsett om han sjunger en rocklåt eller en ballad, är det bara jag som hör det?! Erika borde inte ha åkt, hon har talang på riktigt. Men men nu måste jag sätta fart hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0