091121

Hej hej! Först ska jag bara säga att filmen igår, alltså New Moon, var underbar! Gå och se den! Den kändes dock väldigt kort (A). Och jag måste nog säga att första filmen är snäppet bättre men de är så olika. Lite roligt att det stod nu att fansen blivit splittrade i Team Jacob och Team Edward. Jacob är himla mysig han men Bella och Edward hör ihop, så är det ju bara. Gud vad jag lääängtar tills nästa film nu, och tills denna kommer ut på dvd! I alla fall, kom hem vid ett inatt så ni kan ju gissa hur kul det var att gå upp fem timmar senare och åka till jobbet...Såklart var det ju värt det (!) men jag var så himlans trött. Men det gick, och armen känns mycket bättre idag. Dock inte så bra att jag orkade lyfta bananlådor och sådant som jag brukar, så jag satt i kassan där tiden gick sjukt långsamt. Min lunchrast gick t o m långsamt, så långsamt att jag var tvungen att checka klockan flera gånger och kolla att jag inte räknat fel och tagit för lång rast. Men när varorna kom rullade tiden på lite bättre. Skönt att denna dag är gjord. Imorgon jobbar jag 11-18 så det är lite softare. Då får jag sovmorgon! Det är lycka det. Vet ni mer vad som är lycka? Harry Potter 6 släpps på måndag! Men nu ska jag hoppa upp i soffan och mysa med lite dipp och Vänner. Hejsvejs!

                       En trött men glad Bella efter det sena biobesöket ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0