2012

Hej hej! Kom precis hem. Har varit och sett jordens undergång (alltså 2012) med Samuel. Uuuuusch! Måste erkänna att jag nu faktiskt är lite rädd...Den är verkligen övertygande! Bra är den också, riktigt bra. Bra skådisar och bra gjord. Mina ögon var som tefat och min mun vidöppen genom hela filmen haha. En del snyft blev det också. Absolut en sevärd film om man vågar.
Innan filmen var jag hemma hos Samuel och åt middag, han fyllde nämligen 18 år idag! Så nu efter drog han ut på krogen med några kompisar. Jag försöker vara cool och lugn, men jag gillar det inte alls. Jag avskyr alkohol och vad den gör med människor. Det är så fruktansvärt sorgligt med alla dessa tjejer som vinglar runt i sina skyhöga klackar fulla som jag vet inte vad, och killar som väsnas, skriker fula ord och slåss (givetvis kan det ju vara tvärtom också men ni fattar...). Vad tänker dessa människor med? Antagligen ingenting. Jag förstår inte hur man kan utsätta sig själv för något sådant. Vad som helst kan ju hända. Usch vad hemskt det är. Alkohol? NEJ TACK!
Nu ska jag lugna ner mig lite och sova. Imorgon (eller ja, idag) blir det plugg och så ska jag visa vad jag köpte på shoppingturen tidigare. Hejsvejs och godnatt!

Kommentarer
Postat av: ida

haha du beskriv precis mig igår kväll!

2009-11-29 @ 15:16:12
Postat av: Isabel

Men Ida då! :O

2009-11-29 @ 16:29:57
URL: http://isaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0