Tjejkväll

Hej hej! Idag skulle jag och Ida promenerat efter skolan. Men eftersom det var så dåligt väder *blink blink* så bestämde vi oss för att skrota den idéen. Så vi möttes i centrum köpte ingredienser till tacos och cyklade hem till henne och åt. Sen slingade jag hennes hår. Det var lite roligt, första gången jag gjort nåt sånt haha ^^. Det blev jätte fint i alla fall. Och sen blev det tv. Tisdagar = två underbara program, nämligen Ugly Betty och Desperate Housewives! Till det blev det lite choklad och glass. Så vi var onyttiga idag. Men det var riktigt mysigt att bara umgås så där. Inte så ofta det blir tjejkvällar längre. Det måste det bli ändring på nu Ida tycker jag! Thihi. Träningsvanorna behöver också ändras lite igen. Fast jag cyklade som sagt i alla fall dit och hem. Kallt som bara den nu på hem vägen. Inge kul väder alls. Nej men nu måste jag sova. Klockan ringer kl.06.00 imorgon. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0