Måns Zelmerlöw i Tyresö C!

Hej hej! Kom precis hem från Tyresö Centrum där det är Crazy Night just nu. Och jag har sett och träffat Måns Zelmerlöw! Aaah! Fjortis jag känner mig men jag kan inte låta bli ^^ Samuel förlåt, men jag måste bara säga som det står på mitt linne "Jag älskar Måns Zelmerlöw"! Thihi. Han har sån utstrålning. Dessutom är han jätte trevlig och verkar verkligen stå med båda fötterna på jorden som man brukar säga. Tänk att han kom till lilla Tyresö! I alla fall, vi (jag och lillasyster) stod längst fram med Måns typ en meter ifrån, och sen kom vi upp på scenen nästan direkt, snacka om tur! Och vet ni vad han sa; Vad fina tröjor ni har! Och sen när vi tagit foto och fått våra CD skivor signerade så sa han; Åter igen, väldigt fina tröjor. Så himla glad att jag tog på mig linnet. Först kände jag att det var lite pinsamt och så nu när man faktiskt fyllt 18 år. Haha. Men sen lät jag mig övertalas, och det är jag så glad för. Det var fjärde gången jag och lillasyster såg Måns live. Andra autografen, och för mig blev det en andra kram. Gud ni får tycka att jag är töntig men det strunar jag i. Jag är ett stolt och troget fan. Så det så^^

Tänk att man alltid ska se ut som ett freak på bild, speciellt på viktiga bilder. Usch usch! Men det är i alla fall en bild =)
Haha det ser ut som att jag typ är rädd eller nåt ^^








Kommentarer
Postat av: Ida

Hahha Bella du är besatt:D men bilden var väldigt fin! <3

2009-05-29 @ 09:22:23
Postat av: Isabel

Haha kanske lite bara ^^ (A) Tack! =)

2009-06-01 @ 15:08:54
URL: http://isaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0