Hola amigos!

Hemma igen! 18 år (fyllde i tisdags för er som inte visste det) och solbränd! Det har varit så himla underbart på Mallorca! Vädret har varit fantastiskt hela veckan. Nästan lite för varmt för att ligga och pressa på stranden. Vet inte ens vad jag ska börja med att berätta om. Orkar dock inte skriva idag. Är helt sluuut. Gick upp klockan sex imorse och sen har det varit full rulle. Först var det lite strul imorse när vi skulle lämna hotellet, fick ingen frukost som vi blivit lovade. Lite surt. Och när vi skulle ner med väskorna hade hissen gått sönder. Tur att vi bara bodde på tredje våningen! Men sen gick allt ganska smidigt, blev lite stressigt vid incheckningen så vi fick nästan springa bort till vår gate. Där fanns till vår stora lycka McDonald's! Underbart! Två hamburgare till frukost/lunch. Men efter det gick allt jätte smidigt. Jag sov större delen av resan och planet blev tidigt. Sen kom våra väskor på en gång och så blev vi upphämtade av Idas pappa. Även fast Mallorca var underbart så är ju hemma bäst, eller hur? Så gott det var med svensk vanlig mat! Fick färskpotatis, bearnaisesås och fläskfilé. Mums mums. Och nu ska jag faktiskt äta lite grönsaker och dipp. Det har jag längtat efter hela veckan. Har så klart längtat efter min underbara pojkvän också. Så nu ska vi se på film och ha det mysigt. Skriver mer imorgon! Men blir nog först på kvällen, för kl.13.00 blir det släktkalas här. Ska bli så kul. Har stått och bakat två sorters kakor och chokladbollar nu när jag kom hem. Puh! Godnatt!


Har fått massa underbara presenter också som jag visar imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0