Så det kan gå

Hej hej! Det blev visst inga bilder idag.. (A). Lägger upp imorgon istället. Det var nämligen så att min kväll inte riktigt blev som jag tänkt. Eller ja, till och börja med kan jag ju säga att jag imorse sov fram till halv tolv, tre timmar senare skulle jag cykla till jobbet. Så dagen blev inte alls som jag tänkt från början. Men jag kunde bara inte ta mig upp ur sängen tidigare. Jag har aldrig druckit alkohol i mitt liv men om jag tänker mig hur det skulle kunna kännas att ha baksmälla så skulle det kunna likna hur jag kände mig imorse, tror jag. Hela kroppen var som bedövad, tog upp mobilen runt nio tiden för att svara på ett sms, men mina fingrar kunde inte trycka in knapparna. Skum känsla! Snacka om att vara trött. Men det kom väl efter sen igår liksom. Det var en ganska tuff dag även fast den var väldigt rolig. I alla fall, jobbet var pest. Och jag ville bara hem så fort som möjligt efter, så jag cyklar i full fart när jag ser en person, men kollar inte så noga. Så plötsligt tar personen ut hörlurarna och tittar glatt på mig. Då var det ju Ida! Haha. Så hon följde med mig hem och blev kvar här en bra stund. Tjugo i tio gick vi ner till Time och köpte dipp och godis...^^  När vi kom hem pratade vi lite och diskuterade om min framtida tatuering. Är så sugen nu! Måste ta mig till nån studio nån dag och kolla upp lite saker. Men jag kommer inte alls passa in känner jag, de kommer typ fråga om jag gått vilse. Men men, nu tänkte jag nog sova. Har inga planer för imorgon men jag tänker definitivt inte sova lika länge som idag! Imorgon ska jag förresten sola! Måste verkligen få lite färg, och sola bort min otroligt fula Allsångs bränna ^^ Har ett jätte tjockt vitt band på ena sidan av ryggen, trots att linne bandet var smalt (!) och sen är jag illröd runt om. Snyggt va? Godnatt och hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0