Snart smälter jag bort!

Hej hej! Är trött och svettig. Och vrålhungrig. Haha. Jobbade 16-20 idag, det var sjukt varmt och mycket folk. Jag tycker definitivt att man borde få ha shorts på jobbet! Då ska det givetsvis vara bestämt att de måste ha en viss längd, då kan det fortfarande se propert ut. För alltså jag höll seriöst på att smälta bort! Eftersom det var så mycket folk, och vi var alldeles för få som jobbade, så fick jag springa som en galning mellan kassan och varorna jag höll på att plocka upp. Det var inte roligt. Inför shorts i matbutikerna nu!
Förresten så tränade jag lite smått idag innan jobbet. Det var verkligen på tiden! En rask promenad blev det. Riktigt skönt, men lite varmt var det. Ska försöka vara lite aktiv imorgon också. Men nu piper maten! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0