Motivation?

Hej hej igen. Pluggandet går inge bra alls. Känner mig inte motiverad. Ska skriva en jämförelse mellan tre författare under 1800-talet. Suck. Förresten så klarade jag provet igår gallant! VG blev det. Lättad! Men egentligen vill jag ha MVG i svenska. Det hade jag i grundskolan, känns så trist att man ska vara sämre nu. Fast å andra sidan så spelar betygen från gymnasiet inte lika stor roll. Bara man klarar allt så. Fast jag är en sån som gärna vill ha MVG i allt i alla fall. Vill visa att jag är bra på nåt liksom. Plugga har alltid varit min grej, när jag gick i låg- och mellanstadiet sa mina lärare åt mig att slarva mer. Haha. Men nu måste, måste jag verkligen sätta fart! Fy på mig.
 
Nån form av morot måste man ju ha ^^


Sen när Samuel kommer blir det en god macka och yoghurt med färska hallon, mumsigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0