Jobbig jobbdag

Hej hej! Har haft en riktigt dålig dag idag. Mådde jätte dåligt när jag vaknade imorse. Fick redan igår kväll huvudvärk som var ännu värre imorse, sen mådde jag illa, hade ont i magen och lite feber tror jag. Gräsligt var det, och jag hittade ingen som kunde hoppa in för mig så jag fick lov att jobba i alla fall, 8.30-18. Det var bara att bita ihop, le och se glad ut ändå. Men tack och lov så hoppar en tjej in och jobbar för mig imorgon. Förlorar rätt mycket pengar eftersom det är söndag (100% OB), men det är ju viktigare att må bra. Ska jobba mån, tis, fre, lör och sön nästa vecka så jag kan behöva ta det lugnt om jag ska orka. 
Imorgon kväll kommer min älskling äntligen hem igen! Har saknat honom så! Men nu ska jag och lillasyster hyra Mulan 2 för 19:- på Telia boxen haha. Och äta dipp med grönsaker och chips. Mitt favoritmys!

Förresten kan ni fatta att Michael Jackson är död? Det kan inte jag. Gick in på Aftonbladet.se klockan två på fredagsmorgonen och fick en chock. Var tvungen att ringa Samuel som sov och berätta (han har inget internet på sitt landställe). Han blev också fett chockad. Man var verkligen inte beredd på det, egentligen borde man inte bli så förvånad efter det tuffa liv han levt. Men det är sorgligt. Vem var egentligen Michael Jackson? Det skulle jag vilja veta. Varför höll han bebisen över balkongräcket, varför opererade han sig så, stämde anklagelserna om att han var pedofil? Så många skandaler som folk kommer komma ihåg, men framför allt så kommer ju hans musik leva vidare. Min favorit av hans låtar måste nog bli "They Don't Care About Us", vilken är din? Lyssnar på den nu. Blir riktigt känslosam faktiskt. Usch hans liv var så tragiskt. Tänker lägga in lite låtar med honom på mp3 sen. Har inte lyssnat på hans musik på flera år, dags att börja med det igen! Hade glömt bort hur bra de är! Musikvärlden har verkligen förlorat en legend.


Rip The King Of Pop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0