Liten återträff

Hej hej! Har haft en helt underbar första dag på semestern! Träffade ju som sagt Madde inne i stan. Först blev det lite lunch och massa prat, vi har inte träffats på typ ett halvår (!) så det var mycket att ta igen. Sen gick vi på jakt efter en resväska. Det var inte lätt må ni tro men hittade faktiskt en som jag köpte, en som uppfyllde mina krav för 1 299:-! Egentligen lite too much för en resväska kan jag tycka men det är en investering. Haha ^^ Det hände förresten en helt sjuk sak! Vi var på Hemköp under Åhléns och gick precis förbi en gång när jag ser en blond tjej jag halvt känner igen. Men hjärnan hinner inte koppla så  benen fortsätter röra på sig då ropar hon "Bella!". Och jag liksom bara "Men det är ju Malin!". En gammal kompis alltså, som jag varken sett eller pratat med på säkert mer än ett år. Jag och Madde hade precis pratat om att det är så lustigt att vi alla bor i Tyresö men aldrig stöter på varandra. Så gör vi det i stan liksom. Så vi slog följe till centrum där Madde och jag hoppade av för att köpa middag. Lövbiff, pommes och bearnaisesås. Köpte en jätte fin BH också. Sen har jag och Madde bara pratat hela kvällen, om allt möjligt. Hur mysigt som helst. Vi pratade speciellt mycket om massa gamla minnen från grundskolan. Saknar den tiden. Känner mig gammal när jag säger så haha. Nej men jag saknar verkligen några av mina gamla kompisar, men det kommer aldrig bli som förr. Blir lite ledsen när jag tänker på det. Men nu ska vi inte gå in på det. Måste faktiskt ta och packa klart. Åker till Borlänge imorgon, kommer hem på fredag. Så det blir inget bloggande för min del på ett par dagar *snyft*. Men jag kommer ha det så bra ändå. Hejsvejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0