Less på jobbet

Hej hej! Ännu en gräslig dag på ICA. Usch vad jag är less på att jobba just nu. Jag behöver verkligen se lönebeskedet så att jag kan stå ut. Så att jag kan få in i hjärnan igen att det är så värt det. Ska jobba imorgon också, tack och lov att det bara är fyra timmar.
Är så otroligt uttråkad. Ida är inte hemma och Samuel åker iväg imorgonbitti. Och kommer inte hem förrän på torsdag, då ska han förresten tatuera sig! Det ska bli kul! En gklav ska han göra, om ni vet vad det är?
Ska nog ta och trösta mig med att beställa Harry Potter filmerna från CDON imorgon. Måste bara säga att jag har en liten crush on Ron ^^. Alltså inte Rupert Grint utan karaktären Ron. Han är ju så söt. Fast min Samuel är sötare såklart. Men i alla fall, nu har jag inte så mycket mer att säga. Borde städa mitt rum men vi får se vad jag hittar på. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0