Uppdatering

Hej hej! Nu har jag fått klagamål igen för dålig uppdatering. Haha ^^. Så här kommer en. Dagen har jag spenderat med min bästa vän Ida. Vi satt i solen på hennes altan och pratade lite. Sen såg vi på film, en riktigt bra thriller faktiskt, Pride and Glory. Med bla Edward Norton och Colin Farrell i huvudrollerna. Handlar om korrupta poliser. Sevärd.
Fick middag hos Ida också, tacos, till min stora lycka. Tacos hemma oss Ida är i en klass för sig, all mat hos Ida är det. Det smakar aldrig lika gott hemma. Märkligt eller hur? Men så är det bara. Efter middagen blev det glass med kolasås också. Hehe. Det räknas trots allt fortfarande som helg...
Nu sitter jag och väntar på Samuel. Vi ska ha lite mys med Harry Potter film. Har faktiskt blivit lite inne i dom nu. Igår såg vi nr 5, Samuel sa att jag var tvungen att se den innan jag ser den nya. Ska nämligen gå på den med lillbrorsan på torsdag. Det ser jag fram emot.

Dagen igår då? Jo, då haltade jag (har fortfarande as ont i foten) runt i stan med Samuel. Köpte lite nya underkläder. Alltid lika underbart! Haha mamma kallade mig besatt förut idag, hon tycker jag har så det räcker. Men en tjej kan aldrig ha för många handväskor, för många skor eller för många underkläder, eller hur? Det bara är så ^^
Köpte solkräm nedsatt med 25% också, antagligen på grund av det kassa vädret. Men jag känner att blir det lite sommar igen så behöver jag den, då var det lika bra att passa på när den var billig. När vi varit i stan bestämde jag att jag ville till Farsta centrum också för att titta lite snabbt på en sak. Vi kom dit en minut i fem och de stänger fem. Men vi hann precis smita in, men det jag ville ha fanns inte. Så vi gick till Hemköp för att köpa godis och där hittade jag en glass som jag velat köpa men inte kunnat för att jag hittat den på affärer för långt bort. Jag bestämde mig för att chansa, den klarade sig okej. God var den, riktigt god. Speciellt browniebitarna! Verkligen den perfekta kombinationen för mig, vaniljglass (som jag älskar), kolasås (som jag också älskar) och brownies (som jag ääälskar) ^^. Gud vad matfixerad jag lät nu!





Nu kom sötnosen min hem. Och detta hade gullungen köpte till mig. Naaw! Jag älskar Hello Kitty ägg! Avskyr dock chokladen, jag är bara ute efter figuren ^^ Har börjat älska Sommar chokladen också. Samuels fel (A). Men nu ska vi sätta på Harry Potter 4 tror jag. Känner mig som värsta fettot efter detta inlägg men men, vem bryr sig. Det är sommarlov! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0