Tips på flygbolag?

Hej hej! Gissa vad jag gör? ^^ Jag sitter och tittar på flygresor till Frankrike. Om allt går som jag vill så kommer jag och min kusin Caroline att åka till Frankrike i höst. Hoppas hoppas! För er som inte vet så har min farmor och hennes man hus i en liten by utanför Nice. Det är så vackert, mysigt och helt underbart där. Jag bara älskar Frankrike!
Jag skulle dock vilja ha lite hjälp i mitt sökande på en billig resa. Jag har tittat på Ryanair, SAS, Finnair, Lufthansa och Norwegian, vad finns det mer? Brukade alltid flyga med Sterling, det vill säga innan de gick i konkurs... Så jag har inte koll på så många andra. Vill inte flyga med nåt riktigt skitbolag och jag vill inte mellanlanda. För kräsen kanske? Men men, det blir nog SAS. Förresten det var lite lustigt, jag klagade igen för mamma om att jag inte hade någon som kunde åka med mig till Frankrike men så kom jag och tänka på Carro och i samma stund smsade hon mig för att fråga vad jag skulle göra idag. Så vi diskuterade det över en fika på Wayne's Coffee. Sen bar det av till jobbet. Det var faktiskt ganska soft idag. Inte så mycket folk (vilket kan vara både bra och dåligt, men idag var det skönt) och så gick tiden hyfsat fort. Hade dessutom min favorit mat att se fram emot när jag kom hem. Medelhavskyckling även känd under namnet fänkålskyckling. Så himlans gott! Men nu ser jag att klockan tickat iväg rejält. Dags att sova! Godnatt och hejsvejs!


Carro på Wayne's



God men väldigt mastig chokladkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0