Stan istället för stranden

Hej hej! Igår bestämde ju jag och Samuel att vi skulle dra till stranden men de högre makterna ville något annat. Regn för första gången på flera dagar (veckor?). Så typiskt! Jag som vaxat bikinilinjen dagen till ära, och packat strandväskan. Suck. Så det blev stan istället. Varmt och eländigt. Hittade inget på rean. Så vi tröstade oss med glass i Gallerian istället. Älskar Sias glass! ^^ Sen gick vi bort mot Sturegallerian och på vägen dit gick vi förbi ingen mindre än Blondinbella! Det var lite roligt faktiskt. Gick förresten i högklackat hela dagen, trodde jag skulle dö i värmen. Fötterna svällde som jag vet inte vad! Usch usch. Men nu ska jag och Ida se på film och vila upp oss. Skriver mer imorgon, har köpte lite nya kläder som jag visar då. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0