Shopping i Haninge C

Hej hej! Igår hade jag och Samuel från början tänkt spela minigolf men det regnade naturligtvis. Så det blev en tripp till Haninge centrum istället. Åkte alltid dit när jag var mindre men numera väljer jag alltid stan. Men det är faktiskt en miss, Haninge centrum har blivit ett sjukt stort och bra shopping centrum. Hann inte ens se alla affärer igår. Men vi kom iväg ganska sent för först klippte jag mig vid halv ett (det tog en timme) sen gick vi och åt lunch på Hörnet. Så klockan var nog halv fyra när vi började åka mot Haninge. Och Samuel var inte jätte pigg på att gå i affärer, vi hade gått lite i Tyresö centrum också. Köpte rosa gummistövlar där ^^. Men han hade tålamod med mig ändå.
Det blev lite underkläder och ett grått baslinne från H&M och en berlock i form av Eiffeltornet från Pilgrim. 

Visst är det fint! 179:- gick det på.


Den här lilla söta asken köpte jag också förresten. Ur en sån där automat för en tia ^^


Och så här ser jag ut nu, som mig själv igen!


Samuel satt och tog det lugnt medan...


jag fixade maten, det var dealen för shoppingen


En trött men nöjd pojkvän


Haha vad ska man säga?


Men nu ska jag fixa lunch sen måste jag ta hand om mina fötter och sen är det nog dags att sticka till jobbet. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0