Lagom väder?

Hej hej nu är jag tillbaka! Det gick bra. Jobbigt var det men så skönt att ha gjort det. Det blev bara 20 min intervall på "gå-maskinen" men jag känner mig stolt över det ändå. Eftersom jag inte mått så bra de senaste dagarna så känner jag att det är bättre att jag orkar göra lite flera gånger än att ta ut mig totalt en gång och sen må dåligt. Men trots att jag bara tränade i 20 min så har jag aldrig varit så svettig i hela mitt liv! Haha fräscht va ^^. Nej men det var verkligen gräsligt. Pinsamt också. Därför tycker jag egentligen inte om att träna på gym. Jag vill helst vara för mig själv, eller med Ida ^^. Annars blir det lätt att jag jämför mig med maratonlöparna. Och skäms när jag själv inte orkar lika mycket. Men idag försökte jag att fokusera på mig själv, och sneglade flera gånger på min tatuering. Men jag hoppas att det slutar regna till helgen. Då ska jag nog promenera istället, det är mer harmoniskt. Tänker dock inte göra det om det blir 30 grader. Lagom väder vill jag ha (A). Tror ni att det går att få? Tveksamt säger jag. Men nu ska jag ta och äta lite lunch. Sen lite senare ska nog jag och lillasyster baka. Blåbärsmuffins och vinbärspaj, eller nåt av det i alla fall. Hon och farmor plockade nämligen massvis med bär igår. Det är så mysigt med egenplockade bär. Mycket godare är det också. Men nu fullkomligt skriker min mage efter mat hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0