Ice Age 3 (3D)

Hej hej! Kom hem från bion för en stund sen. Den var jätte bra! Det var kul att göra nåt med syskonen för en gång skull också. Kände mig faktiskt som världens bästa storasyster ^^. Jag bjöd dom på allt, bion, popcorn, dricka och sen blev det varsin korv på gullmars. Men för att prata om filmen igen då, lillasyster tyckte att det var jätte roligt med 3D effekten. Hon satt och fnissa redan under reklamen. Så söt så. Även jag och lillebror tyckte att det var kul ^^. Det kommer nog vara lite konstigt nästa gång man ser en vanlig film på bio. Det blir verkligen en helt annan upplevelse med 3D, så det tycker jag ni ska gå på. Syskonen mina tyckte också att det var den bästa av de tre filmerna. Och jag måste bara säga att har ni inte sett dom så har ni verkligen gått miste om nåt! Jag älskar Ice Age filmerna, hur fånigt det än verkar ^^

Här kommer lite bilder på oss i våra snygga 3D bågar

Mupp nr 1


Mupp nr 3 och 2


Buddy Holly musical nästa kanske? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0