Harry Potter och halvblodsprinsen

Hej hej! Sitter och tittar på Harry Potter och hemligheternas kammare. Måste erkänna att jag nu blivit Harry Potter fan (A). Har tyckt att filmerna var bra förut, men aldrig varit någon fantast som Ida och Samuel. Men nu älskar jag filmerna! Dock tycker jag att den senaste kunde varit bättre. Jag och lillebror gick och såg den igår. Han var jätte besviken. Han sa att de tagit bort massa från boken och lagt till annat. Själv har jag inte läst böckerna så jag kan inte uttala mig om det, jag tyckte att filmen var jätte bra men det hände inte tillräckligt mycket. 2 tim och 35 min var den va? Kändes som max en timme. Nästa fim kommer nog bli bättre, och ännu mörkare! Hoppas jag i alla fall. Synd bara att man måste vänta tills november 2010. Men nu är det bäst jag går in till Samuel och fortsätter titta på filmen. Ska upp tidigt imorgon dessutom. Att bero på det så blev vi väckta av dörrklockan imorse. Det var de från felanmälan som skulle fixa lite saker i lägenheten. Klockan nio kom dom! Gräsligt! Och inte kunde de fixa allt heller. Suck... Men nu blir min pojkvän snart galen har jag en känsla av ^^ Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0