Gamla bilder

Hej hej! Har suttit typ hela förmiddagen igen och fixat med beställningen av bilderna. Jag kanske förresten inte skrev det? I alla fall så har jag äntligen (!) fått alla gamla bilder av pappa. Och så hade jag en värdecheck på 100 bilder på fujidirekt.se. Men sidan är så fruktansvärt seg jag vet inte om det beror på min dator eller själva sidan men i vilket fall så är det sjukt irriterande, det har liksom tagit mig flera timmar att ladda upp 80 bilder. Och nu måste jag hoppa in i duschen för om en halvtimme ska jag ta bussen till Helén för att färga ögonfransarna. Jag kommer lägga upp några gamla bilder på mig sen men så länge bjuder jag på en från Thailand 2006.

Farmor, jag och lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0