Fri!

Hej hej nu är jag fri! I fyra veckor! Äntligen har jag semester! Helgen har gått relativt fort men jag har haft så mycket att göra. Har haft hand om både frukten och brödet, plus massa annat.
Igår precis innan vi skulle stänga kom Ida upp och handlade middag till oss, tacos såklart. Sen stannade hon och hjälpte till att stänga, det var lite lustigt eftersom två av de jag jobbade med inte hade en aning om vem hon var. Men hon jobbade på ICA i typ ett år, hon slutade när jag började. Eller vi hann jobba ett par gånger tillsammans, det var tider det! ^^  I alla fall, kvällen avslutades hos Ida med Harry Potter och glass. Mysigt men jag slocknade i soffan, så typsikt mig. Nej nu måste jag ta itu med packningen. Åker till mormor på tisdag. Imorgon ska jag träffa Madde i stan och leta efter en ny resväska. Det ska bli kul, kommer inte ens ihåg sist jag och Madde sågs! Då är det illa. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0