Bad day

Hej hej! Har haft en sån urusel dag idag. Det var en sån dag när man verkligen, verkligen avskyr jobbet. Till och börja med så var det ju jätte fint väder redan halv sju imorse. Vilket betyder att det hade varit en perfekt dag för stranden. Men istället sitter man instängd i värmen på ICA hela dagen. Sen var det lite tjafs och tjat, om man nu kan kalla det så. Det värsta är att jag ska jobba imorgon också, lika många timmar. Annars brukar alltid mina söndagar vara kortare. Suck. Och sen jobbar jag mån, ons, fre, lör och sön innan jag får semester. Ska bli så himla sköönt med semester! Hela fyra veckor har jag. Underbart! Men nu ska jag och Samuel se på Harry Potter och fången från Azkaban och ha lite lördagsmys. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0