Bye bye George

Sådär ja, det var verkligen Georges tur att åka. Boxas kanske han kan men dansa, nja inge vidare. Tycker det är för roligt att Carl-Jan klarat sig så länge. Men jag gillar honom. Visserligen dansar han inte heller så speciellt bra, men han gör framsteg och har en underbar personlighet.

Här kommer lite fler bilder från dagen. Lite spöken och grodor, Anna-Karin på Wayne's och på den sista bilden är det en låglaktos drickyoghurt (perfekt för känsliga magar som min) från Verum med smak av Granatäpple och hallon. Den verkade intressant, meddelar min åsikt imorgon efter frukosten ^^ Nu ska jag bege mig till sängen innan jag somnar här. Godnatt!
    

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka jätte söta spöken. Bra jobbat! =)

2009-02-23 @ 20:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0