Rubrik?

Hej hej. Har inte blivit mycket bloggande alls på senaste tiden. Men det beror på att vårt bredband inte fungerar som det ska, och jag är inte tillräckligt kunnig på det området för att förstå vad som är fel. Nu lyckades jag i alla fall få igång det, tack och lov.
Känner mig seg som en gammal julkola idag. Ändå har jag inte gått och jag lagt mig sent eller nåt, Ida sov här igår men vi gick och la oss halv elva haha. Så det är nog kanske så att jag t o m sovit för mycket. Söndagar är sådana segdagar, tycker inte om det. Det är skönt att bara ta det lugnt men söndagar blir alltid för mycket. Tog en liten promenad imorse i alla fall när jag följde Ida hem, det var riktigt skönt. Borde kanske införa söndagsmorgonpromenad.

Borde egentligen göra läxa nu men jag bara drar ut på den. Ska skriva en filmanalys på filmen 'Straw dogs', den var verkligen gräslig. Jag har seriöst mått dåligt efter den. Usch och fy för den. Hittade ingen mening i filmen så tur att det är en analys jag ska skriva. Har börjat på den så jag ska försöka skriva klart den efter att jag ätit lite lunch. Kan inte tänka utan mat i magen.

Förresten fick vi betyg i torsdags och jag hade fått VG i Bageri A och Konditori A, så det kändes väldigt bra. Fick även veta att jag fått VG på den muntliga delen i engelskan. Och om nån vecka får jag resultatet på skrivdelen, det väntar jag spänt på! Nu ska jag äta så hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0