Resdag

Hej hej! Tycker resdagar är så jobbiga. Man bara går och väntar och är, i alla fall jag, lite smått nervös också. Om lite mer än en timme ska jag börja bege mig mot cityterminalen. Är så himla trött så jag hoppas jag kan sova på bussen. Men det brukar jag alltid kunna. Så skönt för då flyger tiden förbi. Har laddat upp inför resan med Loka, chips, godis och Sofis mode ^^ Så det kommer nog inte gå någon nöd på mig. Förresten, jag bara älskar Annika Marklunds krönikor i Sofis mode. Hon skriver på ett sånt härligt sätt. Men nu ska jag ta och fixa det sista innan jag sticker. Detta blir mitt sista inlägg på ett par dagar. Min kära mormor har nämligen inte internet (!). Så hejsvejs så länge! Återkommer på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0