Malm byrå


Hej hej igen! Passar på att skriva lite nu i pausen från Let's Dance. Jag tycke att Magnus och Morgan var bäst i kväll. Kitty däremot föstår jag inte hur hon fortfarande kan vara kvar. Ut med henne!
I alla fall, vi ringde på annonsen förut så imorgon får jag en ny byrå (nattduksbord). Den är i serien Malm från IKEA, nypriset är 449:- och jag får min för 200:-. Väldigt bra affär. Det kommer bli så fint i mitt rum sen när jag köpt skrivbord och fått bort flyttkartongerna. Och fått ny tapet famför allt! Just nu har jag en gräslig, ganska mörkblå färg. Den nya tapeten är vit med lite silverglittrigt i sig. Ska ta en fin bild på rummet sen när det är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0