SNÖÖ!

JAG ÄLSKAR SNÖ! ^^ Blev så sjukt glad när jag gick ut förut på jobbet för att hämta in kundvagnarna och det hade börjat snöat. Gick tillbaka in med ett stort fånigt leende haha ^^ Det var förresten riktigt roligt på jobbet idag. En ny tjej har börjat så jag fick lära upp henne. Hon var jättetrevlig och vi pratade på så timmarna bara flög iväg. Inte ofta det är så. Så slönt att jag inte jobbar imorgon! Men då blir det råplugg! Ska faktiskt ta och plugga lite nu, rolig lördagskväll va? Men men, snart är det ju lov. Då ska jag chilla järnet ^^ Hejsvejs och hoppas ni får en roligare kväll än mig ;) 

Kommer typ dö (allvarligt talat) om jag inte får möjlighet att komma iväg och åka skidor snart. Älskar att åka skidor, speciellt offpist och då slutar det ju ibland som på bilden nedan, men det är bara kul ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0