Ny mobil kanske?

Hej hej! Min mage fortsätter att spöka...Blev hemma idag också men imorgon hoppas jag att jag kan gå till skolan. Förutom att jag haft så ont i magen så har jag haft en mysig dag. Åt frukost, somnade om till halv elva, såg på Våra bästa år (hehe^^) och Project runway med lillasyster (som är hemma och sjuk), efter det blev det lite fia med knuff, sen lite plugg och sen en tur till centrum för att få lite luft. Tittade på en mobil där som jag kärat ner mig i. Nämligen denna, Sony Ericsson W995. Dock är den lite dyr, typ en hel månadslön...Mindre roligt men den verkar sjukt bra. Min gamla fungerar i och för sig fortfarande, men ljudet är ganska dåligt och kameran likaså. Hm...Vi får se. Måste i alla fall vänta tills lönen kommer.


Har letat efter lite söta kakburkar också och hittade dessa underbara, underbara burkar. Skapar ett stort vill-ha-behov hos mig ^^ 
De övre finns här för 189:-, de undre här för 169:-.
Men nu ska jag spela kort med lillasyster sen blir det läggdags.
Hejsvejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0