Rosa, rosa, rosa

Hej hej! Har precis målat naglarna i Depends rosa nr 34, underbar färg. Älskar nagellack! Speciellt i knalliga färger. Det kan verkligen piffa upp en outfit och få en på bättre humör. Passar på att måla dom mycket nu medan jag kan. Sen när skolan börjar brukar det inte bli av så ofta eftersom jag måste vara nagellacksfri torsdagar och fredagar.
I alla fall, idag åkte mammsen och jag till ICA Maxi och sedan till Haninge centrum. Hittade inget speciellt eller orkade inte ens titta så det blev lite nödvändigheter bara. Unnade mig faktiskt ett dyrt shampoo och balsam denna gång, i underbara rosa flaskor haha ^^ Återstår att se om de uppfyller kraven, men det märket brukar vara bra. Nu ska jag nog ta och hyra en film på boxen. Frågan är vilken bara? Tycker inte att det finns så mycket roligt att hyra just nu, något tips?



Sött diadem från H&M 29.50:-


Så här fina blev dom!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0