Dec. 25, 2009

Hej hej! Nu är julen redan förbi *snyft*. Det gick ruggigt fort i år! Men jag hade i alla fall en jättemysig julafton. På förmiddagen gick jag och mamma och handlade det sista sen kom syskonen vid lunch. Sen såg vi så klart på Kalle (men boxen hängde sig mitt i, jag HATAR Telia!), sen blev det tidig middag och julklappsöppning efter det. Sen blev det en omgång Den försvunna diamanten (som lillasyster fick i julklapp av mig) och kvällen avslutades med Ice Age 3 (som jag fick i julklapp av mammsen). Så himla rolig! T o m mamma asgarvade ^^
Känner mig seg som knäck idag. Sov mer än tio timmar inatt ^^ Men juldagen är till för att lata sig och ladda upp inför rean! Imorgon blir det shopping! Men nu ska jag väl ta och hitta på nåt hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0