Orkar inte

Hej hej. Mår skit dåligt idag också. Inatt hade jag sådana magsmärtor att jag skakade i hela kroppen och fick bita i täcket för att inte skrika rakt ut. Det var gräsligt. Orkar inte må dåligt mer. Trodde först att det var blindtarmen men ringde sjukvårdsupplysingen och hon trodde att det var maginfluensa. Men jag har inte spytt så jag vet inte. Kanske var ett släng av det bara. Mår fortfarande illa och huvudvärken ger inte med sig men jag kom iväg till jobbet i alla fall. Fick byta så att jag började tre istället för tolv, så jag sov några timmar extra. Det gjorde mycket. Jobbar dessvärre imorgon också. Sen får jag lov på riktigt! Ska bli så skönt! Tänk att det är julafton om två dagar! Helt sjukt. Och vi har varken pyntat granen, bakat julgodis eller dekorerat pepparkakshuset...Stressigt värre! Men nu ska jag strax sova godnatt och hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0