I <3 Stockhome

Hej hej! Vaknade upp imorse och trodde att jag hade en helvetesdag framför mig. Fick stressa som bara den och äta frukost på bussen, första lektionen var det religionsprov, sen skulle jag haft den muntliga delen i svenska nationella och sen hade jag den muntliga delen i engelska nationella. Religionsprovet gick hyfsat, blir inte vg denna gång men det gör faktiskt inget. Den muntliga i svenska hade jag inte förberett så...Och den muntliga i engelska gick rent ut sagt åt helvete. Men jag förklarade för henne att jag blir så nervös, det är ju inte engelskan det är fel på. Min tunga blir liksom som förlamad, kan knappt uttrycka mig på svenska då. Så jag hoppas att hon tänker på dom gånger jag pratat förut. Efter provet fick vi sluta, då blev dagen helt plötsligt väldigt bra. För då mötte jag upp mamma för en sväng på stan. Hittade ett par jättefina stövlar som jag la undan så dom blir det bild på en annan dag. Sen köpte jag helt underbara teskedar och en underbar tesil från Stockhome. Älskar den affären! Bara att kundkorgarna är rosa liksom...^^ 
Så eftermiddagen blev riktigt mysig. Men nu ska jag väl ta och göra mig klar för sängen. Hesvejs!

                                               Tesil 69:-


                                            Teskedar 189:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0