Vänner & ännu mera glass..

Hej hej! Mår fortfarande jätte dåligt... Var hemma från skolan idag men tog mig till jobbet i alla fall. Borde jag kanske inte ha gjort men men. Fick gå en timme tidigare tack och lov. Har så fruktansvärt ont i halsen så det var ingen höjdare att sitta i kassan kan jag ju säga. Blir till att vara hemma och vila imorgon också.
Nu ska jag se på Vänner och äta glass, igen (A). Det är så skönt för halsen, mycket bättre än halstabletter. Provar en annan Ben&Jerrys glass idag. Har provsmakat redan och det var lite av en besvikelse faktiskt, den jag åt häromdagen var mycket godare. Men ibland måste man ju prova nytt, har jag hört. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0