Shopaholic?

Hej hej! Humöret är inte på topp idag men jag tänkte släpa med Samuel till Farsta centrum. Känner egentligen inte direkt för att shoppa, kors i taket. Men jag vill göra något och det är inte så mycket till strandväder idag. Någon småsak som gör mig lite gladare ska jag väl kunna hitta ^^. Igår gick jag en sväng till centrum och unnade mig en riktigt bra pincett och en chokladansiktsmask. Några turer till Bokhandeln blev det också, där Ida jobbar. Hon har jobbat hela veckan och jag har typ gått dit minst en gång om dagen, inte riktigt men nästan ^^. Det är faktiskt riktigt trevligt där, dom har så mycket fina saker att titta på. Älskar att köpa block och pärmar i fina färger. Har typ köpt sex kollegieblock därifrån nu för att de var så fina. Sen är frågan om jag kommer göra slut på alla... Kommer nog  i alla fall dröja ett bra tag till jag behöver köpa ett kollegieblock igen. Men nu ska jag nog börja med lunchen, hamburgare blir det. Hejsvejs!

Vitry pincett 100:- och ansiktsmask 20:- från Kicks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0