Pannkakor&shopping

Hej hej! Idag kom min barndomsvän Anna-Karin förbi för att titta på lägenheten, och för att umgås lite såklart. Efter en kort rundtur blev det pannkakslunch i solskenet på balkongen. Jätteskönt att bara ta det lugnt och prata lite. Sen bestämde vi oss för att det var alldeles för varmt att bara sitta där. Så tunnklädda började vi gå ner mot centrum. Ganska snart upptäckte vi att det inte alls var särskilt varmt, inte så som vi var klädda i alla fall. Vet inte var jag läste eller hörde det men nån pratade eller skrev om att vi svenskar blir som galna så fort solen tittar fram och ska genast gå i så lite kläder som möjligt. Och det stämmer ju verkligen. Det är i och för sig inte så konstigt med tanke på hur vårt klimat ser ut större delen av året. Men jag kunde inte hjälpa att jag flinade lite åt mig själv där jag gick i min kjol och frös.
I centrum strosade vi mest bara runt utan något direkt shoppingmål men jag gick i alla fall hem med en påse från Lindex. En jätte söt blus och en ännu sötare volangkjol. Jag är helt såld på volanger! Och blommigt för den delen också ^^ Sen köpte jag ett bubblegum läppsyl från lipsmacker. Doftar ljuvligt må ni tro! Fanns i vattenmelon också, är riktigt sugen på den! Men nu ska jag ta och sätta mig framför tvn med godiset jag köpte förut. Känner mig syndig ^^ Aja hejsvejs!

Båda kostar 249:-

 
bilder från Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0