Seg start

Hej hej! Sov till halv elva idag. Så skönt! Började dagen med frukost framför 'Days of our lives', erkänner att jag gillar den serien trots att den är lite crazy och har b-skådisar. Följde den när jag var mindre, fast den gick så dåliga tider så oftast kunde man bara se den om man var hemma och sjuk. I alla fall har pluggat till svenska provet också. Romantiken handlar det om, intressant faktiskt men jag börjar bli något nervös. Om ungefär två timmar börjar lektionen. Så det är bäst jag hoppar in i duschen nu och fixar lite lunch. Sen får jag se om jag orkar hitta på något efter skolan eller om jag bara tar det lugnt. Går nog ner till centrum en snabbis i alla fall och uträttar lite ärenden. Men vi får se, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0