Fransk historia

Hej hej! Hade tänkt att mysa med mitt godis framför Desperate Housewives och blev sjukt besviken när jag satte på tvn och såg att det var hockey istället! Som tur var hade jag en ny film att se, Marie Antoinette. Fick den gratis när man köpte tre 1,5 liters cola. Dricker egentligen inte speciellt mycket läsk, köpte bara för att få filmen ^^ I alla fall, filmen var jätte bra. Sagolika kläder och miljöer. Ingen film för den som gillar action. Men en film för den som gillar historia och uppskattar en film för dess skönhet. Jag skulle dock önska att filmen varit lite mer utförlig om Marie Antoinettes liv, för mig hade det inte gjort något om filmen varit en timme längre på grund av det. Men nu måste jag kasta mig i säng, är så himlans trött! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0