Jobb+skola=trött

Hejsan. Åt precis middag, färsk pasta med lövbiff i god sås. Mumsigt. Är helt sluuut. Hela dagen har varit stressig men jag fick i alla fall sovmorgon. Imorse åkte jag och tog spruta sen fick jag skynda hem, laga mat, kasta i mig den och rusa iväg till bussen till skolan. Engelska och svenska hade vi idag. Slutade fem i fyra och fick skynda till tunnelbanan och springa på Gullmarsplan men naturligtvis så åker bussen precis när jag kom fram. Fick lov och ta astmamedicinen vilket gjorde att när jag kom till jobbet var jag alldeles skakig i hela kroppen. Inte så kul. Tur att det bara var tre timmar idag. Ska egentligen inte jobba tisdagar men jag fick lov att hoppa in. Pratade med chefen igår och jag kommer nu att jobba varje måndag, två tisdagar i månaden och en helg i månaden. Riktigt bra men det kommer bli tufft. Ska börja göra mig iordning för kvällen nu. Måste sova! Har en jobbig dag framför mig imorgon, första bakdagen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0