Skolfoto

Hej hej. Åt middag för en liten stund sen, falukorv och snabbmakaroner, helt okej. Slutade 15.55 idag så jag har inte hunnit med något annat än men senare måste jag göra läxor. Blä för det. Men de måste göras idag för imorgon ska jag ta ett extra pass på jobbet. Blä för det också. 
Idag var det skolfotografering med den tråkigaste fotografen någonsin. Men vi missade en halvtimme av sista lektionen som var svenska så det var skönt. När jag ändå skriver om svenskan måste jag berätta om provet vi hade. Vi hade det för någon vecka sen i språkhistoria och igår fick vi resultatet. Två i klassen fick godkänt, bara två stycken! Säger inte det något om läraren, eller vad tycker ni? Men jag var en av dem som klarat sig, fick till och med VG- måste jag tillägga. Det var en otrolig lättnad. För uppgiften vi gjorde innan, bokrecensionen, kändes som en av de sämsta uppgifterna jag gjort. Nä, nu är det läxdags! Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0