Tandläkarbesök igen

Hej hej! Kom precis hem. Har varit hos tandläkaren och lagat ett hål. Känner mig som en ballong nu. Eller det var väl att ta i men vänster sidan av ansiktet är svullet och bedövat i alla fall. Innan dess så var jag på Coop från kl.7. Men höll på att försova mig imorse. Vaknade nämligen innan klockan ringde så då stängde jag av den och bara la mig ner lite grann i sängen igen och då somnade jag naturligtvis om. Vaknade en halvtimme senare och fick då lite bråttom haha. Riktigt klumpigt gjort. 
Idag fick jag göra budapestbottnar, princess stubbar ochh princess tårtor. Ganska kul men tiden gick riktigt segt. Hoppas verkligen att tiden går snabbare imorgon. Men ska se om jag orkar göra lite läxa nu så hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0