Städning

Nästan slutat snöa nu. Trist. Dessutom är mitt rum kaos. Nä ska ta och städa nu! Sätta på en Westlife platta och ta fram dammtrasan. Verkligen dags att ta itu med det. Det har varit totalt kaos i flera veckor. Inte likt mig. Ska nog rensa garderoben lite också. Men det enda jag egentligen vill nu är att flytta. Och komma i ordning på det nya stället. Kommer inte alls bra överrens med min pappa. Har aldrig gjort det men nu när mamma "flyttat" är det ännu värre. Förhoppningsvis flyttar vi innan jul men det är mer troligt att det blir i början på januari. Bara någon månad kvar alltså. Skönt. Men nu måste jag ta en lunch macka och sedan sätta fart med städningen!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hihi tack så hemskt mycket (: Hoppas att du får ordning på Kaoset.. (:

2008-11-16 @ 15:27:19
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0