Regn&rusk

Hej hej. Fy tusan vilket hemskt väder det är idag! Dagar som denna vill man bara gömma sig under täcket tills våren kommer. Usch och fy. I alla fall, skoldagen gick förbi ganska snabbt. Bara engelska och svenska. Som vanligt. Och nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli kvart över sex så jag kan gå till bussen. Har ju som sagt brandutbildning på jobbet idag. Från sju till nio *gäsp*. Pappa hämtar mig tack och lov efter, annars skulle jag inte komma hem förrän vid tiotiden. En annan bra sak är att jag lyckats få ledigt från jobbet imorgon. Det blev för mycket den här veckan och jag har ett skolarbete jag måste göra klart imorgon. Skolan går ju faktiskt före jobbet. Nä nu ska jag fixa lite innan jag åker. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0