Stan

Hej hej. Åt precis middag, potatisbullar, inte världens roligaste mat men helt ok. Har varit på stan idag, med huvudvärk. Ingen bra kombination. Provade massor men hittade i princip ingenting. Det enda jag hittade var ett par likadana shorts som jag köpte förut fast i svart. Har letat efter dem så jag blev jätte glad. De var det sista paret. Snacka om tur! Förstår att de gått åt, de är både super snygga och väldigt bekväma ^^. Lindex är faktiskt en väldigt bra affär. De har ofta sköna material, bra passform, bra kvalité och bra priser.

Måste bara säga att jag blir så jävla irriterad på alla affärer som spelar så hög musik att man inte ens kan tänka!
Säljknep blablabla. Men jag blir bara anti den affären. Det händer att jag inte ens går in. Jag tror att om affärer spelade bara lite lugn, soft bakgrundsmusik så skulle folk känna sig avslappnade och välkomna. De skulle gå runt i lugn och ro, prova mer kläder och köpa mer. För ju längre man går runt och tittar i en affär ju mer hittar man. Om man bara jäktar in missar man lätt mycket. Så om ni skulle tjäna på det, varför väljer ni då att skrämma iväg kunder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0