Söndagsmorgon

Godmorgon! Ännu en dag med strålande väder! Hoppas hoppas det håller i sig nu på sommarlovet! Åt precis vaniljyoghurt med jordgubbar sittandes på trappan i solen. Då är det sommar. Eller som jag sa till Samuel igår, när det luktar svett och solkräm är det också sommar ^^
Ska bädda sängen strax. Vi får gäster ikväll, mormor och hennes man. Och de måste sova i min säng *suck*. Men jag är glad att de kommer! Farmor och hennes man kommer också ikväll men bara på middag. Det kommer bli kul. Älsklingen kommer också =)
Efter att jag bäddat sängen ska jag nog ta en rask långpromenad tror jag. Behöver röra på mig, men mår fortfarande inte tillräckligt bra för en sväng på gymmet *gråter*. Sen ska jag dammsuga och baka äppelpaj till ikväll. Måste sätta fart nu, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0