Promenad

Hej hej! Kom precis hem från promenaden. Och jag mår så mycket bättre. Det var verkligen jätte skönt att komma ut lite. Känns lite som höst i luften, väldigt friskt. Först gick jag ner till kohagarna i Alby sen gick jag till Gimmersta. Där finns det ett litet bad som jag brukar gå till för att filosofera. Det är jätte fint där. Jag satte mig på en av gungorna och lyssnade på Hero med Enrique Iglesias i mp3n. I det ögonblicket stod tiden still. Visst bara älskar man sådana ögonblick. När det enda som existerar är en själv, musiken och den vackra omgivningen. Man mår så bra och känner sig så stark efteråt. Men efter en stund kom massa ungar och störde min ro så då gick jag hem. Haha. Ska hoppa in i duschen nu. Sen ska jag nog titta lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0