lunch

Hej igen! Åt precis lunch. Våfflor med vaniljglass och jordgubbar och iskall mjölk. Finns nog nästan ingen bättre sommarlunch.

Det blev inte bara en promenad förut. Kunde inte hålla mig så när jag kom ner till Alby joggade jag 1km spåret. Det var jobbigt men skönt. Sen gick jag i rask takt hem igen. Känner mig jätte duktig. Fick lite problem med astman när jag kom hem så jag är så glad att jag äntligen fått den där medicinen. Den hjälpte.
Nu så här efter maten blev jag riktigt seg. Orkar nog inte dammsuga (A).

Btw, såg "Step Up" igår. Den var bra. Handlar om en kille från slummen som bestämmer sig för att göra något med sitt liv. Dansa.
Önskar att jag också kunde dansa sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0