Jogging

Hej hej! Jobbade igår, samtidigt som Ida. Så efter gick vi hem till henne och såg på matchen. Sov över där också. Fy vilken trist match! Trodde vi skulle gå vidare. Men det var väl problemet att alla trodde vi skulle spöa Ryssland... Aja, idag gick jag en bit innan jag tog bussen resten av vägen hem. Bytte om till träningskläder och tog fram cykeln. Sen cyklade jag ner till Alby och mötte upp Ida. Fick as ont i låren då cykeln är alldeles för liten. Måste höja sadeln. Men i alla fall, där joggade vi 2,5 km spåret. Och jag orkade mer än halva utan att stanna! Var tvungen att stanna en gång och hämta andan men sen fortsatte vi. Fruktansvärt jobbigt var det! Men det är bara att plåga sig lite till sen kommer det släppa lite. Det blir lättare varje gång nu. Men nu måste jag faktiskt kasta mig in i duschen. Tror att Samuel kommer strax. Stackarn måste åka hem igen ikväll, ska upp runt 6 imorgonbitti så han får faktiskt inte sova över då (A). Ska jobba 8.30-15.10. På midsommarafton *gråter*. Inget att göra åt, bara kämpa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0