Hemma

Hej hej! Kom precis hem från jobbet. Allt flöt på idag och tiden gick ganska snabbt. De har ett jätte bra erbjudande på jobbet, köper man en tidning så får man en film. Så jag köpte Vecko Revyn och fick "Chicago" på köpet. Man kunde välja mellan ett antal men den hade fått bäst kritik. Hoppas den är bra!
Träffade Ida och hennes familj i centrum. Det är bal där ikväll. Så jag stannade tills bussen kom. Elin var jättefin =) Tänk att det gått ett helt jävla år sen jag var på balen. Vill uppleva den igen! Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Nu känner jag mig gammal haha ^^ Älskar mitt liv nu (bortsett från skolan) men ibland längtar jag galet mycket tillbaka till det som varit. Men nog om det, nu måste jag värma maten (spaghetti&köttfärssås) och sätta mig framför matchen. Har på mig min Sverige tröja ^^ Älskar den! HEJA SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0