Ballerinaskor

Go´kväll. Sitter och fixar mina naglar. Förstörde dem som vanligt på jobbet. Typiskt nu när de hade blivit så långa och fina *snyft*. Aja. Jobbade från tre idag. Så imorse åkte jag till centrum.  Var tvungen att åka till banken för att fixa nytt kort eftersom jag, klantig som jag är, glömt bort koden och lyckats spärra mitt kort. Men nu är det fixat. 
Tog en sväng förbi Belle Shoes efter. Hittade ett par jättefina ballerinaskor på rea. Men som vanligt hade jag svårt att bestämma mig. Smsade Ida så hon kom dit och var smakråd. Vilket förresten slutade med att hon gick därifrån med en stor påse innehållandes en väska och ett par skor. Haha. Skorna jag köpte skulle ha kostat 199 kr men de var felmärkta till 99 kr så jag fick de för det priset. Himla tur att jag var uppmärksam ^^.  De är inte så värst sköna just nu, men de skulle tydligen töja sig och bli mjukare. Jag hoppas verkligen på det. Annars kommer jag inte kunna gå i dem.
Att jobba idag var plågsamt. Det var sjukt varmt i butiken. Man blir inte så motiverad att sticka till jobbet när det är 30 grader varmt och klarblå himmel. Men that's life. Är ledig snart i alla fall. Onsdag, fredag och söndag är jag ledig och sen hela vecka 32. Så på lördag kväll eller söndagmorgon åker nog jag, mamma och lillasyster till mormor i Borlänge. Det ska bli skönt att packa en väska och få komma bort lite. Byta miljö liksom. Men blir nog bara borta några dagar.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0