Trött

Godmorgon alla glada och pigga. Mamma väckte mig klockan åtta idag *jäsp*. I och för sig var det bra, ska jogga med Ida klockan tio och jag behöver ett bra tag på mig att smälta maten. Men jag är så fruktansvärt trött! Kunde inte ens öppna ögen när hon kom in. Fattar inte hur Ida kan gå upp så här tidigt varje dag utan problem. Helt sjukt. Fast det vore allt bra om man var så morgonpigg. Nåja jag sover inte till elva, tolv på dagarna längre i alla fall.
Förresten ångrar jag lite att jag tackade ja till jobbet nu. Det ska tydligen bli dåligt väder till helgen, hade ju kunnat legat på stranden och glassat idag istället för att sitta instängd på Ica. Jaja gjort är gjort, det blir värt det när lönen kommer. Ska ta och borsta tänderna nu. Mår illa efter frukosten, fick knappt i mig nåt och det är väldigt märkligt för att vara mig. Brukar vara vrålhungrig och ha en väldigt bra aptit. Konstigt. Hoppas att jag kan göra bra ifrån mig ändå. Skriver nog lite mer senare hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0